Email: info@abccenter.kiev.ua
Телефон: +380 44 239-10-91

ВИ – БРЕНД. Як стати брендом?

Більшість людей вважають, що бренди потрібні тільки продуктам, чи послугам, а якщо це стосується людей, то виключно для шоу-бізнесу чи політики. Однак, Вони навіть не підозрюють, що кожен з нас вже є брендом і цим Він відрізняється від інших.

Як зробити Ваш бренд сильним та цінним – це питання структурованої системи. Як тільки ви вирішите чим ви хочете займатися в житті, Ви вже на шляху побудови Вашого сильного бренду. Спочатку Вам необхідно визначити свої цілі, місію та бачення, а все інше – це питання техніки, адже Ви можете використовувати ті ж стратегії, які використовуються для побудови корпоративних брендів.

А.В.С. Тренінг Центр запрошує Вас на повторний майстер-клас 3 березня!

Ви отримаєте практичні поради як створити свій власний бренд та дізнаєтесь:

  1. Що таке бренд та з чого він складається?
  2. Приклади відомих успішних брендів. Історія їх успіху.
  3. Яка цінність бренду? За скільки Ваш бренд можна продати?
  4. Як стати брендом? Скільки для цього потрібно інвестицій?
  5. Корисні практичні поради.

Дата: 3 березня

Час: 18.30 – 20.30

Вартість:.

  • 1 учасник – 200 грн.
  • приведи друга і вартість за 2-ох буде 300 грн. (знижка -17%)
  • приведи 2-ох друзів і вартість 3-го буде безкоштовно (-33%).

Реєстрація за тел.: 529 41 99,

Спікер тренінгу:

Юлія Гавриленко вже більше 17 років працює в відомих іноземних компаніях, з яких 15 в Маркетингу. За першим фахом філолог – вчитель іноземних мов (французька та англійська мови), а в 2006 отримала диплом Маркетолога в СIM (Королівський Інститут Маркетингу) при Міжнародному Інституті Бізнесу в Києві.

Бізнес кар’єру почала  в 1997 році в компанії Nestle, де за 7 років виросла до рівня Brand Manager (Nuts, Nesquik, Світоч печиво). В 2004 році отримала пропозицію від GSK, де за 6 років відповідала за бренди Aquafresh та Coldrex.

З 2010 по 2012 рік працювала на фармацевтичному ринку – в компанії Pfizer запустила новий бренд – вітаміни Centrum, а в компанії Sanofi відповідала за найбільшу категорію – Гастро препарати (бренди Эссенціале, Фестал, Маалокс).

В 2012 році повернулася на ринок FMCG (товари повсякденного попиту). Займалась інноваціями в компанії SanInBev (пиво «Bud», «Stella Artois», «Чернігівське») та відповідала за більше ніж 90% бізнесу в компанії Вітмарк (соки «Наш Сік», дитяче харчування «Чудо-Чадо»…).

В професійному портфелі запуски десятків нових брендів, продуктів і категорій, багато успішних рекламних компаній. Протягом всієї кар’єри відвідала більше десятку тренінгів та навчальних курсів з маркетингу та інших направлень бізнесу.
З 2012 року є викладачем Київської Академії Реклами.

Впевнена, що кожна Людина – це Бренд зі своїми Image (імідж), Value (цінність) & Attributes (атрибути), і дуже важливо, щоб Brand Positioning (позиціонування бренду) співпадало з його Brand Perception (сприйняття бренду).

Реєстрація за тел.: 529 41 99,

Коментарів немає

0

Написати коментар

Вхід

Lost your password?